Frakt og levering

Levering av produktene skjer via post. Vi bruker POSTEN.

Pris: 70 kr

Leveringstid: 1-4 virkedager. Enkelte strekninger 4 – 5 virkedager. Egne leveringstider vil gjelde før høytider og helligdager.

Pakken kan spores. Vi anbefaler å laste ned sporingsapp.

Pakken vil bli levert direkte til postkontor eller post i butikk. Når pakken har ankommet postkontor eller post i butikk vil du få SMS om at pakken er klar for henting.

Dersom levering av produktene blir forsinket, vil du kunne finne denne informasjonen hos Posten. Dersom uforutsette ting skjer vil vi sende ut informasjon så raskt vi har kunnskap om det, det samme gjelder informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt. Du er ansvarlig for å påse at leveringsadresse er korrekt på din ordrebekreftelse. Dersom du velger VIPPS betaling er det svært viktig at du bekrefter din leveringasdresse i VIPPS slik at varene kommer frem til deg.

Uavhentet pakke

Bestiller du og ikke henter pakken på postkontoret innen hentefristen på 14 dager, returneres pakken til oss. Vi vil da sende ut en faktura på 500 kr i gebyr for uavhentet pakke. Dette gebyret består av porto frem, returporto samt administrasjonskostnader i forbindelse med dette. Skulle du av ulike årsaker ikke kunne hente pakken, må du gi beskjed til oss slik vi kan søke om at pakken kan ligge lenger på postkontoret. For å unngå dette gebyret må man aktivt ha informert om at man ikke har mulighet til å hente pakken eller ønsker å avbryte ordren. Å forholde seg passiv å la pakken gå i retur vil utløse gebyr på 500 kr for å dekke våre kostnader.